BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Thursday, October 29, 2009

TRIP TO KK 7 (JALAN-JALAN)

26 Oktober 2009 (Isnin) dalam perjalanan balik ke Labuan kami singgah di One Borneo jalan-jalan... hhehehehe.... ini favourite picture mak aku yang minat sangat dengan bunga tulip... aku sebagai jurugambar kena komen... "nampak lantai jadi tak nampak real bunganya" ahakssss.... tak tau kalau aku bawa mak aku pergi taman tulip di holland.... silap-silap 3 roll filem selesai hehehehe....
Rupa-rupanya ada tempat sebegini di One Borneo... Baru aku tahu... selalu pergi di ground floor je.... tempat favourite aku...restorantssss.... ahaaksss...
Nampak real juga pemandangan yang dorang buat ni... hehehehe..... tapi modelnya lagi real hehehehe...



Anak kepada anak saudara aku... atau perkataan seerti dengannya... Cucu Aku..... dah besar dah ko ya Cu... ahakssss.....



Hah... yang ini 'Nenek Su'nya hahahaha..... biarpun dah jadi nenek mesti mau posing heheheh... huish... badan macam kena botox lepas makan sushi....ahahahahaha........




macam dalam hutan aku rasa hehehehe..... seronok jalan-jalan dan tak sabar nak balik Labuan... rindu kat kucing aku, katil, bantal, kereta... yang paling aku rindu oven aku ahaksss.....






Sengsaranya aku nak bergambar dengan doraemon ni.... sampai berpinar-pinar mata aku... minta mak aku snap tapi asyik tak centre... last-last ... hentam sajalah heheheheh....





No comments:

Post a Comment