BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Thursday, October 29, 2009

TRIP TO KK 5 (BERSANDING)

25 Oktober 2009 (Ahad) majlis bersanding.. pengantin lelaki nak kenderaan warna merah tu.. tak tau nak panggil apa ... kelam kabut aku nak ambil gambar secara dekat ahaksss....
Bila dah dekat.. ini yang aku sempat gambar.. aiseyman... siapakah yang empunya kepala itu??? aku sempat snap sekali jer huhuhuhu.....

hehehehe... kalau aku kena angkat macam ni mesti aku rasa seronok sangat ... ahaksss....


heheheh.... dah sampai atas pelamin....


Seronoknyaaa.... ahaksss.....




No comments:

Post a Comment