BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Thursday, October 29, 2009

TRIP TO KK 6 (CUPCAKES)

Hah... nilah hasil kerja aku semasa di Tuaran... ahaksss.... walaupun simple tapi penat wooo.... sebelah aku yang cantik manis tu anak saudara aku cum assistant buat cupcakes... resipi CC ni pun aku cedok dari dia dan aku alter sikit.. thanks Liza... huish... nampak tembam aku lepas membedal sushi... ahakss....(tips: kalau nak nampak cantik & kurus dalam gambar... jangan bergambar dengan orang yang lebih cantik & lebih kurus dari kita... hahahahahahaha.....)
hhehehehe... hajah ni pun tak nak ketinggalan posing dengan CC aku yang pertama kali dibuat sebegini di kawasan tersebut... tu yang aku dengar dari tetamu yang datang bagitau.... tetamu yang lain pun ada bergambar dengan CC aku ni hehehee..... walau bagaimanapun, aku belum berpuas hati sepenuhnya dengan hasil kerjaku ini....
Atu... ia.. ko naahhh... hehehheeh.... mak pengantin perempuan..... mau juga posing sambil ngap CC aku.... ahaksss....


Wajah sebelum dikerjakan.... Now you see it....



Now you don't.... ahakssss... ahaksss.. ahaksss....


1 comment:

  1. hi.. beli d mana cupcake stand ni? cantikla.. berapa rm tu aa?

    ReplyDelete